miercuri, 9 mai 2012

NU ma pot opri sa-mi doresc !






Acum mult timp in urma, imi era teama sa`mi doresc prea multe lucruri. Si ma gandeam ca daca imi doresc ceva, trebuie sa incerc si incercarea ar putea duce la esec. Dar apoi mi-am dat seama ca nu ma pot opri sa vreau, sa-mi doresc. Imi dadusem seama ca vreau sa invat totul despre lume. Vroiam sa ma surprind, sa fiu cea mai buna persoana, sa ma definesc pe mine insumi si sa nu-i las pe altii sa ma defineasca pe mine. Vroiam sa castig si oamenii sa fie fericiti pentru mine. Nu vroiam sa`mi fie teama de necunoscut. Vroiam sa cresc, sa fiu generos si sa am o inima mare. Vroiam o viata interesanta, surprinzatoare si provocatoare. Si..inca vreau toate astea chiar si in acest moment si voi lupta pentru asta. Vreau sa fac lucruri iesite din comun, sa descopar de ce anume sunt capabil sa fac si cel mai important..sa fiu EU insumi.
Nu e ca si cum as crede ca voi obtine tot ce am mentionat. Dar vreau posibilitatea sa le obtin.

Un comentariu: