miercuri, 7 decembrie 2011

Discutie intre mine si A.


A : Sinceritatea costa in ziua de azi. Totul costa, totul se plateste…
Eu : Tot ce faci, e rau,. Eu daca sunt sincer si spun direct ce am de zis, ce sa platesc ? Opinia mea, dreptul meu !
A : Tot ceea ce este impotriva majoritatii sau a unei persoane cu rang superior si lezeaza, indiferent ca este adevarul, se taxeaza.
Eu : Da, asa este domnisoara. Dar eu lupt sa’mi apar parerea. Ma doare’n fund ca ala e smecher si se da mare. Toti suntem oameni, egali.
A : Da, teoretic, insa pe unii caracterul ii determina sa fie josnici.
Eu : Caracterul, invidia, frustrarea, orgoliul, etc. Dar niciodata nu o sa renunt la ceva din cauza unei persoane de acest gen. Mai ales cand ma ameninta, ma provoaca mai tare sa lupt. Nu dau doi bani pe amenintari.
A : Amenintarile te ajuta sa te mobilizezi, te determina sa reusesti. Ameninta’ma.
Eu: Daca nu faci ce vreau eu iti iei bataie de la mine. Iti dau o bataie de ciocolata de n’ai sa vezi ! Te omor la un dans de vals, de n’ai sa stii ce’i cu tine. Ai inteles, draga domnisoara ?
A : Ma faci sa pierd intentionat...
Eu : Ba nu ! Daca iti dau o palma... de bomboane, ai sa cazi jos la cat de bune sunt.
A : Ma faci sa plang cu lacrimi de curcubeu...
Eu : Da. Si daca iti dau un pumn de fericire... Esti gata. Done.
A : Ah, ma ucizi cu atata pasiune...

Eu: Sigur, draga domnisoara..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu